کاهگل مصنوعی مدرن -آریسا

کاهگل مصنوعی مدرن -آریسا

محمدی دینانی هستم.علاقه زیادی که به رنگها و تر کیب آنها داشتم مرا بر آن داشت تا از سن نوجوانی با رنگها از نظر فام و جنس های متفاوت آن آشنا شوم و اغلب در کنار مدرسه ،کار با رنگ را تجربه کنم که شامل خطاطی بارنگطراحی با رنگ و رنگ کاریهای صنعتی و ساختمانی وانجام کارهای هنری متفاوت با رنگ بود که هم در آمدی برایم بود و هم تجربه های مفیدی در اختیارم گذاشت ومرا به سمت تحقیق و پژوهش تئوری و عملی راجع به جنسیت انواع رنگ و ابزارهای اجرای کار سوق داد و این ماده مکمل صنعت و ساختمان مرابه شدت آغشته خود کردتا اولین اختراع خودرابانام رنگین کمان وسپس دومین رابانام رنگین کاربه ثبت برسانم.

و پس از آن در زمینه های دیگری چون اختراعات وتحقیقات علمی و پژوهشی فعالیت نموده ام که حاصل آن اجرای حدود ۵۰۰۰۰۰ متر مربع کارهای صنعتی و ساختمانی و ثبت چندین اختراع در زمینه های گوناگون بوده است .در سال ۱۳۸۶ با ساخت کارخانه رنگسازی ونو ، تولید انواع رنگهای صنعتی و ساختمانی را شروع و راه اندازی نمودم .پس از شروع تحریمهاعلیه کشورمان و عدم ورود مواداولیه به قیمت مناسب آسیب اقتصادی جدی به کارتولید وارد شد که ادامه کار بسیار دشوار شد اما به سختی ادامه یافت .

در سال ۱۳۹۱ساختمان دانشکده علومجغرافیائی و برنامه ریزی دانشگاه اصفهان ، با معماری سنتی( برداشتی از ساختمان باغ ناجی یزد )ساخته شد وچون از مصالح و متریال امروزی ساخته شده بود و نمای طرح نیز از کاهگل بود امکان استفاده از کاهگل سنتی(خاک و کاه) بر روی سیمان و آجر امکان پذیر نبود ،نیاز به ساخت کاهگل صنعتی را نمودارکرد وهمچنین نیاز به باز سازی و مرمت آثار سنتی وقدیمی بوسیله جنس ماندگاری کهدقیقا شبیه به کاهگل باشد را تداعی کرد .

پس از گذر از مراحل تحقیقاتی و پژوهشی مداوم تیم علمی شرکت، نمونه ی اولیه ساخته شد و مورد توجه و نظر رئیس وقت دانشگاه اصفهان ودفتر فنی دانشگاه قرار گرفت و همان موقع به تولید صنعتی رسید ونمای این دانشکده در سال ۱۳۹۱ به عنوان اولین نمای کاهگلی سنتی و صنعتی در سطح کشور به اجرا رسید و مورد توجه و جلب نظر قرار گرفت و تشویقی برای ادامه کار در این مسیر شد و البته در این سالها پیشرفت بسیار زیادی از نظر کیفیت ، زیبائی و تنوع در نوع بافت نموده ایم و هم اکنون در چندین نمونه که هر کدام ویژه گی مخصوص به خود را دارند تولید میگردد .

عکسهائی از دانشکده ذکر شده در همین وب سایت موجود است که نشانگر این است که اکنون پس از گذشت ۷ سال از تولید و اجرای خمیر آریسا ، هنوز زیبا ،با دوام و مانگار همچون نگینی در وسط دانشگاه اصفهان میدرخشد . و کارهای متعدد و زیبائی پس از آن اجرا شده که عکسهای آن در کلیه کانالهای ارتباطی با ما موجود است .

قطعا پروژه های علمی و صنعتی بدون کار گروهی امکان پذیر نمی باشد و در این راستا استفاده از مهندسین واساتید علاقمند و خلاق در این امر لازم و ضروری است . در این زمینه از همکاری با دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت های دانش بنیان مستقر در آن و همچنین آزمایشگاه مجهز ، پیشرفته و آکرودیته شرکتهای بزرگ غافل نبوده ایم و بخشی از توفیق خود را مدیون آنها هستیم .

در سال ۱۳۹۱ساختمان دانشکده علوم جغرافیائی و برنامه ریزی دانشگاه اصفهان ، با معماری سنتی( برداشتی از ساختمان باغ ناجی یزد )ساخته شد وچون از مصالح و متریال امروزی ساخته شده بود و نمای طرح نیز از کاهگل بود امکان استفاده از کاهگل سنتی(خاک و کاه) بر روی سیمان و آجر امکان پذیر نبود ،نیاز به ساخت کاهگل صنعتی را نمودارکرد وهمچنین نیاز به باز سازی و مرمت آثار سنتی وقدیمی بوسیله جنس ماندگاری که دقیقا شبیه به کاهگل باشد را تداعی کرد .

پس از گذر از مراحل تحقیقاتی و پژوهشی مداوم تیم علمی شرکت، نمونه ی اولیه ساخته شد و مورد توجه و نظر رئیس وقت دانشگاه اصفهان ودفتر فنی دانشگاه قرار گرفت و همان موقع به تولید صنعتی رسید ونمای این دانشکده در سال ۱۳۹۱ به عنوان اولین نمای کاهگلی سنتی و صنعتی در سطح کشور به اجرا رسید و مورد توجه وجلب نظر قرار گرفت و تشویقی برای ادامه کار در این مسیر شد و البته در این سالها پیشرفت بسیار زیادی از نظر کیفیت ، زیبائی و تنوع در نوع بافت نموده ایم و هم اکنون در چندین نمونه که هر کدام ویژه گی مخصوص به خود را دارند تولید میگردد .

عکسهائی از دانشکده ذکر شده در همین وب سایت موجود است که نشانگر این است که اکنون پس از گذشت ۷سال از تولید و اجرای خمیر آریسا ، هنوز زیبا ،با دوام و مانگار همچون نگینی در وسط دانشگاه اصفهان میدرخشد . و کارهای متعدد و زیبائی پس از آن اجرا شده که عکسهای آن در کلیه کانالهای ارتباطی با ما موجود است .

معرفی محصول

خمیر زیبا ساز آریسا  محصولی است منحصر به فرد نتیجه ی سالها تحقیقات و پژوهش بر روی انواع مواد ترکیبی معدنی و پلیمری همراه با تکنولژی نانو است از آنجا که مردم عزیز کشورمان، علاقه وتمایل به احیاء و استفاده از نماهای سنتی و قدیمی را در چندسال اخیر از خود نشان داده اند و توجه به اینکه قدما از گِل و چوب جهت ساختمان سازی استفاده می کردند و کاه گل های قدیمی می توانست پوششی زیبا وماندگار برای این نوع ساختمانها باشد و امروزه به دلیل استفاده از آجر و سیمان و سنگ ، امکان استفاده از کاهگل قدیمی با ترکیب خاک و کاه نمی تواند پوشش مناسب و ماندگاری برای سطح مصالح ساختمانی امروزی باشد .

لذا بر آن شدیم که محصولی به شکل همان کاهگل قدیمی امّا با تنوع رنگ زیاد و استحکام و ماندگاری مناسب ودر خور توجه،به بازار مصالح ساختمانی امروزی هدیه کنیم. این محصول ، به دلیل ترکیبات خاص آن و روش تولید کاملا علمی با تمام موارد مشابه متفاوت است. خاصیت اسفنجی و تبادل تنفس در بین لایه ی زیرین و سطح کار و همچنین بازگشت چسبندگی و استحکام پس از خیس شدن و قابلیت شستشو پس از کثیف شدن احتمالی ، از ویژه گیهای این محصول است . درحال حاضردر چهار نوع متفاوت تولید میشود و هر کدام ویژگی خاص دارد .

تمام خدمات و محصولات ما با کیفیت و گارانتی خدمت به مشتریان عزیز عرضه می گردد

کیفیت و سرعت اجرا، بهره گیری از متدهای روز معماری با تلفیقی از هنر و تجربه، راز موفقیت گروه ماست .

قطعا پروژه های علمی و صنعتی بدون کار گروهی امکان پذیر نمی باشد و در این راستا استفاده از مهندسین واساتید علاقمند و خلاق در این امر لازم و ضروری است .در این زمینه از همکاری با دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت های دانش بنیان مستقر در آن و همچنین آزمایشگاه مجهز ، پیشرفته و آکرودیته شرکتهای بزرگ غافل نبوده ایم و بخشی از توفیق خود را مدیون آنهاهستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!