رادیو ملی گردشگری یزد راه‌اندازی می‌شود

رادیو ملی گردشگری یزد راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر یزد گفت: پیشنهاد رادیو ملی گردشگری به مرکزیت شهر میراث جهانی یزد توسط صداوسیمای مرکز یزد مطرح شد که پیگیر دریافت مجوز آن هستیم.

سید حسین آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا هدف از راه‌اندازی رادیو ملی گردشگری را توسعه گردشگری در ایران دانست و اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های گردشگری شهر میراث جهانی یزد، دفتر رادیوی ملی گردشگری در یزد خواهد بود.

وی افزود: در تفاهم‌نامه اولیه سرمایه‌گذاری این موضوع با شهرداری و هزینه‌های جاری با صداوسیما خواهد بود ولی در تفاهم‌نامه نهایی همه‌چیز یک‌طرفه و به نفع صداوسیما نوشته شده بود و هزینه جاری نیز بر شورای شهر و شهرداری تحمیل شد بنابراین کار به نتیجه نرسید.

رئیس کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در حال پیگیری دریافت مجوز جدید برای راه‌اندازی رادیوی ملی گردشگری هستیم، اضافه کرد: در قرارداد جدید صداوسیما پذیرفته است تا مبلغ حاصل از تبلیغات را صرف هزینه جاری کند و شهرداری نیز سرمایه اولیه را تأمین کند.

آزادی تصریح کرد: پایگاه این رادیو در یزد است ولی رادیو گردشگری به‌صورت کشوری فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: نامه درخواست راه‌اندازی رادیو گردشگری توسط استاندار یزد و شهردار امضا شده و امیدواریم مجوز آن در اسرع وقت صادر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!