کاهگل مصنوعی پاششی

کاهگل مصنوعی پاششی

موارد کاربرد کاهگل مصنوعی پاششی

بر روی سطوح گچی ، سیمان سفید ، سیمان خاکستری نرمه ، مصنوعات چوبی و فلزی،سطوح سنگی و سیمانی گچ و خاک ، پلاستر در صورت صاف و نرم بودن سطح آن

مزایای کاهگل پاششی آریسا

الف :اجرای آسان با سرعت بالا ب: هزینه نسبتا کمتر ج: شباهت بسیار زیاد باکاهگل طبیعی د: رنگ بندی متنوع و گسترده

 

ابزار و نحوه اجرای نوع پاششی کاهگل مصنوعی

بهترین ابزار اجرای این خمیر استفاده از دستگاه پیستوله می باشد یک نفر نقّاش میتواند باکمی دقت مجری خوبی برای این خمیر باشد. 

روش اجرای خمیر پاششی

ابتدا ابزار مورد نیاز ۱ . کمپرسور باد ۲ . پیستوله کنیتکس پاش با نازل حداقل ۸ میلیمتر الف ‌. سطح زیر کار باید گچ یا سیمان نرمه و یا گچ و خاک یا هرسطحی که نسبتا صاف بوده و عاری از هرگونه چربی ، پوسته زدگی ، شوره زدگی و یا عواملی باشد که مانع از چسبیدن خمیر آریسا بر روی کار باشد . ب . درب و دیوار مجاور کار را با روزنامه یا پلاستیک بپوشانید. ج . خمیر آریسا پاششی را با آب رقیق نمائید و نباید کاملا آبکی باشد تقریبا از ماست کمی رقیق تر باشد. د . خمیر رقیق شده را داخل پیستوله ریخته و روی کار اسپری نمائید . مشکلات احتمالی الف . درصورتی که الیاف داخل خمیر دم خروجی پیستوله جمع شود و کار متوقف شود ابتدا با انگشت خروجی پیستوله را چند ثانیه بگیرید تا الیاف به داخل پیستوله باز گردد و راه خروجی باز شود و در صورتی که برطرف نشد خمیر را داخل ظرف خالی کرده و پیستوله را تمیز کنید . در صورتی که خمیر روی کار پس از پاشیدن به طرف پائین حرکت کند یا زیاد رقیق است و یا زیاد روی کار پاشیده شده است.

 

 

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!